...

Fujifilm X-Pro1 – recenzie pentru aparatul foto fără oglindă Fujifilm X-Pro1

Calitățile precedentului aparat foto „emblematic” al companiei, Fujifilm X-Pro1, pălesc în comparație cu X-T1. Mai mult, designul și sistemul de control al acestui model orientat spre profesionalism, eclipsate anterior de originalitatea soluțiilor tehnice, au devenit mai vizibile. Și totuși, este încă un aparat foto plăcut de utilizat, capabil să ofere imagini de înaltă calitate, original atât prin design, cât și prin construcție. Mai important, prețul său este mult mai atractiv decât cel al modelelor mai mari din gamă.

Un aparat foto fără oglindă

Fujifilm X-Pro1 aparat foto digital compact cu obiective interschimbabile Fujifilm X-Pro1

16,3 Megapixeli 3″ $1170

Spre deosebire de X-T1, care imită aparatele SLR cu film, X-Pro1 imită aparatele foto cu telemetru. Poate că cea mai izbitoare caracteristică a aparatului foto este vizorul hibrid unic. Prin înlocuirea ramei luminoase cu un design clasic al ocularului și a ferestrei luminoase a panoului LCD, dezvoltatorii au reușit să obțină o varietate de afișare a informațiilor chiar în fereastra vizorului cu paralaxă. În practică, atunci când se utilizează obiective cu un unghi de vedere diferit, încadrarea sau alegerea unui punct de focalizare poate cauza unele probleme de precizie în ceea ce privește încadrarea și selectarea acelui punct de focalizare. Și aici intervine modul vizor digital, care vă permite să proiectați o imagine cu o acoperire de 100% a cadrului în același ocular.

Sistemul său avansat de control hardware face ca fotografierea în modul manual să fie interesantă și rezonabil de rapidă. Pentru amatorii care se așteaptă la o fotografiere ușoară, fără complicații, X-Pro1 nu are sens. Fără automate inteligente, fără mod de scenă și fără filtre digitale distractive. Singura reproducere fotografică artistică posibilă cu aparatul foto este abilitatea de a simula reproducerea culorilor din filmul original și conversia fotografiilor în culori în monocromie cu o distribuție diferită a tonurilor.

Poți stoarce multe de la o cameră foto când știi cum să faci asta. Contribuie la acest lucru și un senzor special cu un model proprietar de filtre de culoare și un filtru de trecere joasă privat, transmisie precisă și digitizare a semnalului, procesor de performanță eficient de procesare a informațiilor de imagine.

Evaluați acest articol
( Încă nu există evaluări )
Lukaa Vasile

Salut! Sunt Lukaa Vasile și am dedicat mai multe decenii studiului și experienței în domeniul electrocasnicelor. Ca și consultant cu o vastă experiență, îmi propun să împărtășesc cunoștințele și pasiunea mea pentru această industrie.

Produse albe. Televizoare. Calculatoare. Echipament foto. Recenzii și teste. Cum să alegeți și să cumpărați.