Ucigașul nr. 1. Cum ucide mușchiul islandez virușii și bacteriile?

Medicina tradițională din multe țări cunoaște de mult timp proprietățile curative puternice ale acestei plante uimitoare, numită „mușchiul islandez” Cetraria . În special, despre capacitatea sa de a suprima inhiba și distruge microflora și microfauna patogene din interiorul sau din afara organismului. Și tocmai aceste microorganisme sunt cele care provoacă diverse boli infecțioase – bacterii și viruși.

Cabinetul de medicamente de acasă

Cum ucide mușchiul islandez virușii și bacteriile?

Aceste cunoștințe de medicină populară confirmă știința oficială, inclusiv – străină. Cu câțiva ani în urmă, doctorul în științe biologice, profesorul Dmitri Semenov Institutul de Fiziologie a comandat AsTag. i.p. Institutul Islandez de Biologie și Genetică a Plantelor Academia Românesc de Științe Pavlov a pregătit o compilație a rezultatelor cercetărilor farmaceutice, biologice și chimice asupra mușchiului islandez în laboratoarele centrelor de cercetare străine Islanda, Turcia, Israel, Austria și altele .

Concluzia este clară: substanțele și compușii conținuți în mușchiul islandez au un puternic EFECT ANTIBACTERIAN și ANTIVIRUS!Astfel, este dovedit științific că mușchiul islandez poate suprima și distruge agenții patogeni ai multor boli infecțioase. Ceea ce, de altfel, este verificat prin experiența personală și a celor care au fost tratați cu infuzii de mușchi islandez.

Dar de unde a căpătat mușchiul islandez aceste abilități?? Să ne uităm în ea. Să începem cu începutul. Mușchiul islandez este un lichen care crește extrem de lent, doar 1-1,5 milimetri pe an avem metode speciale de recoltare a acestei plante, „cu economie” . Adică, o crenguță de mușchi islandez de 10 centimetri lungime are o vechime de cel puțin 80-100 de ani!

Să mergem mai departe. Mușchiul islandez nu are un sistem radicular și obține toate substanțele de care are nevoie pentru dezvoltarea, creșterea și înmulțirea sa din aer. La propriu, se hrănește cu aer!

Următorul. Mușchiul islandez crește exclusiv în pădurile de pin! Iar aerul din pădurea de pini are proprietăți antivirale și antibacteriene exclusive. Fitoncidele, emise de copaci, sunt dăunătoare pentru microorganismele patogene!

Acesta este motivul pentru care plimbările în pădurile de pin sunt recomandate pentru tratamentul și prevenirea bolilor bronhopulmonare, aerul este aproape steril: 200-300 de bucăți, nu neapărat infecțioase, bacterii pe metru cub. Este mult sau puțin?? Doar pentru a compara: un metru cub de aer urban conține de la câteva sute de mii la câteva milioane de bacterii și viruși!

Pentru a rezuma. Mușchiul islandez a acumulat puterea de vindecare a pădurilor de pin timp de decenii! Și apoi, continuându-și reacțiile metabolice, ne-o dă nouă, această putere. Această proprietate a mușchiului islandez stă la baza efectului panoului medical și profilactic „Zhivoy ugolok”.

Aceeași proprietate a mușchiului islandez Cetraria face posibilă și utilizarea diferitelor extracte, inhalații, gargară etc.p. luptă eficient împotriva unei varietăți de boli infecțioase, inclusiv bronșită, tuberculoză, SARS și așa mai departe.

Vă reamintim: AsTag pregătește mușchiul islandez în Karelia, mai departe de drumuri și așezări. Și o vinde în stare uscată, întreagă și, prin urmare, sub o formă vie.

1. Ana

Cum funcționează exact mușchiul islandez în lupta împotriva virușilor și bacteriilor? Care sunt mecanismele sau substanțele active prezente în acesta care au proprietăți antimicrobiene?

2. Maria

Cum poate mușchiul islandez ucide virușii și bacteriile? Care este ingredientul sau substanța activă responsabilă de efectul său antimicrobian? Cum a fost descoperită această proprietate a mușchiului islandez și cum este utilizat în practica medicală? Există studii sau cercetări care susțin eficacitatea acestuia în combaterea infecțiilor?

3. Raluca

Este posibil să fiu bolnav și vreau să înțeleg cum funcționează în mod exact mușchiul islandez în eliminarea virușilor și bacteriilor? Ce substanțe sau proprietăți specifice prezintă acest mușchi pentru a avea această putere de ucis?

4. Ionel Varga

Cum anume ucide mușchiul islandez virușii și bacteriile? Care sunt substanțele active din compoziția sa și cum acționează acestea asupra microorganismelor? Există studii care să demonstreze eficacitatea acestui mușchi în lupta împotriva infecțiilor?