...

Fujifilm FinePix Z1000EXR – recenzie pentru aparatul foto compact Fujifilm FinePix Z1000EXR

Electronice avansate FinePix Z-series într-un corp subțire și o suită de caracteristici unice de comunicare. Noul Z1000 este o carte de vizită în sine – cel puțin din punct de vedere al dimensiunii.

16MP 28-140 5×3.5″ $270

Dimensiunea modestă, cu toate acestea, nu a împiedicat dezvoltatorii să echipeze dispozitivul cu un ecran tactil mare de 3,5 inch. Gesturile și atingerile de pe ecran vă permit să controlați fotografierea și apoi să editați și să îmbunătățiți imaginile rezultate. Și acesta nu este singurul lucru bun la Z1000. Zoomul 5x practic își face treaba cu senzorul EXR CMOS extrem de avansat, oferind fie imagini detaliate, fie o reproducere netedă și precisă a scenelor complexe, în funcție de modul scenă. Fotografii de acțiune rapide, filme Full HD sau filmări „cu încetinitorul” la o viteză de până la 320 fps și panorame la 360 de grade. Capacitățile de comunicare ale compactei sunt, de asemenea, interesante. De exemplu, Z1000 se poate conecta la telefoanele și tabletele Android și iOS și poate încărca fotografii în acestea.

În cele din urmă, meritul noului Z1000 constă în combinația abilă de înaltă calitate și funcționalitate avansată cu un aspect plăcut. Fotografii care apreciază ușurința, îndemânarea fotografică și designul plăcut vor iubi FinePix Z1000EXR, și poate mai mult decât orice altă alternativă.

Evaluați acest articol
( Încă nu există evaluări )
Lukaa Vasile

Salut! Sunt Lukaa Vasile și am dedicat mai multe decenii studiului și experienței în domeniul electrocasnicelor. Ca și consultant cu o vastă experiență, îmi propun să împărtășesc cunoștințele și pasiunea mea pentru această industrie.

Produse albe. Televizoare. Calculatoare. Echipament foto. Recenzii și teste. Cum să alegeți și să cumpărați.