...

Recenzie pentru căștile Sven SEB: vrei Leuin sau asculți muzică?

Conținutul articolului

Jurnaliștii s-au săturat să scrie despre produse noi, cum ar fi căștile. Dar piața este în continuare alimentată cu modele noi. De data asta am primit căștile de la Sven

din seria SEB – Safir, Ametist, Turmalină. În esență, ele diferă doar prin culoare. În redacție mi-au fost înmânate ceremonios niște cutii de plastic transparent foarte frumoase, fațetate, cu fațete. La început am crezut că sunt jucării de Crăciun, dar la o privire mai atentă am constatat că sunt căști – „earplugs”. În cutie se aflau căștile în sine, pe o folie crocantă, ambalate ca niște bijuterii, pernuțele de schimb și un card de garanție. Garanția produsului – 12 luni de la data vânzării. Dar ceea ce este valoros este că pernuțele sunt disponibile în trei dimensiuni și trei culori: transparent, alb și albastru. Dar mai multe despre asta mai târziu.

Sven

Sven

Sven

Căști de la Sven

SEB – Safir, ametist, turmalină

Design

Sincer, nu sunt impresionat de design, ceea ce nu este surprinzător, deoarece căștile sunt concepute pentru cealaltă jumătate a umanității. Reacția femeilor și fetelor cu vârste cuprinse între 15 și 50 de ani a fost aceeași: „De unde le pot cumpăra??”Nici o întrebare despre preț. Acum înțeleg de ce există o astfel de gamă de prețuri pe internet – de la 157 la 590 de Leu!

Femeile și bărbații ca un cadou cumpără aceste produse fără a întreba prețul. În ceea ce privește designul, în acest caz, producătorul a atins top zece! Am calculat la milimetru exact slăbiciunile tuturor femeilor! Ceea ce eu am numit folie ruginită se numește în limbaj feminin „hârtie de cadou albastru cer” model Sapphire , în care sunt învelite bijuteriile, iar cutia în sine arată ca o cutie de bijuterii.

Pernuțele pentru urechi sunt decorate cu pietre în exterior. Combinați aceste căști cu un smartphone sau o tabletă de sex feminin și veți avea întregul pachet. Bravo SVEN, de mult timp nu mai are atât de mult succes la publicul țintă! Și toate cele trei culori sunt perfect în concordanță cu tendințele actuale și nu sunt necesare alte culori!

O domnișoară de 15 ani, cu un aspect foarte excentric – urechile ei sunt împodobite cu pietre de jur împrejur sau în diametru – m-a rugat să o las să „încerce” aceste căști mișto. Când a fost întrebată care va fi testul, a răspuns simplu că totul va cădea la școală! Când a pus căștile în abundența lor de pietre și metal, nu știam unde sunt decât după cablu.

Fiica mea, o doamnă de 27 de ani, cu un copil, a cerut imediat un set și a mers la lucru cu el fără să poarte cască. Seara, după ce s-a întors de la serviciu, m-a rugat să cumpăr căștile de la reprezentanții companiei. Din nou, nu am întrebări legate de preț, ci doar o cerință pentru această culoare exactă. Și carcasa Nokia-ului ei a fost decorată cu pietre de culoare potrivită.

Comoditate

Așa cum am scris mai sus, setul vine cu trei dimensiuni de vârfuri de ureche. După cum mi-au explicat femeile care au participat la test, dimensiunea mică este foarte rară. Și exact asta conține acest set. Și, cel mai bun lucru, căștile sunt din silicon, astfel încât oferă o izolare excelentă a zgomotului și nu vor cădea din canalul de sunet. Dacă nu strângeți cablul, vă puteți roti capul în toate direcțiile, ținându-l în orice unghi.

În căștile mele de smartphone Samsung sunt echipate cu căști din plastic dur, care cade în mod constant. Așa că trebuie să merg cu capul sus, întorcându-mi tot corpul ca un tanc, pentru a-l asculta pe Solovyov dimineața. Un dezavantaj – Sven nu a furnizat o clemă specială pentru atașarea cablului la haine, astfel încât firul să aibă mișcare liberă.

Sonorizare

Pentru început, datele producătorului:

Sensibilitate, dB

106 +- 4

Gama de frecvențe, Hz

18 – 22 000

Diafragmă, mm

Diametru 10

Rezistență, Ohm

16

Tipul de conector

Mini jack, stereo, diametru de 3,5 mm, 3 pini

Lungimea cablului, m

1,2

Greutate, g

15

Culoare

Suport: argint 925, pietre: safir, ametist, turmalină.

Prețul mediu în București este de 250 de Leu.

Sunetul este foarte moale, nu este supraîncărcat cu bas, cu o preferință pentru voce, pentru care este responsabil sistemul îmbunătățit de transmisie a sunetului. Modelul se adresează în mod evident publicului feminin – atunci când se ascultă Hard – Rock, așa cum este interpretat de Queen sau Uriah Heep, cântăreața principală iese în evidență în mod neobișnuit. Are un anumit farmec.

În timp ce ascultam piesa Child in Time de la Deep Purple, soția mea m-a întrebat: De ce nu mi-ai pus cântecul ăsta înainte, e atât de melodic și solista se străduiește atât de mult, deși a fost la concertul lor. Acum pot să cânt rock la orice oră din zi fără să mă tem de sancțiuni.

Fiica îl apreciază pe Joe Dassin și Învierea. Nicolsky a început să sune clar, a ieșit în evidență. Gama de frecvențe medii este reprodusă fără distorsiuni, fără urcușuri și coborâșuri. Înaltele și joasele din gama de frecvențe medii sunt aproape perfecte. Toate „doamnele” care au luat parte la test au remarcat un sunet foarte clar și o scenă sonoră excelentă.

Cărțile audio „earmolds” joacă mai presus de orice laudă. Sunet clar, scenă matură. După ce i-am ascultat, am condus câteva stații. Performanța a fost vocea rece a lui Vitorgan, iar sunetul este exact ca el.

Concluzie

Cele mai bune căști pentru femeia modernă. Am ratat multe, dar la acest preț este perfect! Domnilor din Sven, vindeți-i fiicei voastre un set! Și acum mă adresez vouă, bărbaților! Cumpărați aceste căști pentru cei dragi! Nu riscați nimic, pentru că orice magazin care se respectă vă oferă 10 zile pentru a vă întoarce și veți vedea încântarea în ochii celor dragi și vă veți simți ca un magician.

Echipament audio

Pernuțe de ureche interschimbabile

Echipament audio

Și cutia care să meargă cu ea

Evaluați acest articol
( Încă nu există evaluări )
Lukaa Vasile

Salut! Sunt Lukaa Vasile și am dedicat mai multe decenii studiului și experienței în domeniul electrocasnicelor. Ca și consultant cu o vastă experiență, îmi propun să împărtășesc cunoștințele și pasiunea mea pentru această industrie.

Produse albe. Televizoare. Calculatoare. Echipament foto. Recenzii și teste. Cum să alegeți și să cumpărați.